Algemene absintdiscussie

Absynth Klimt, 25 november in Gent

ShamsDD (10/17/06 om 17:59:19):

Dag liefhebbers,

twee jaar geleden hebben we tijdens de Gentse Feesten een absint-bar opengehouden, waarop we vrij veel positieve reacties hebben ontvangen.
Nu zijn we terug in actie geschoten en organiseren we een atmosferische absint-avond met twee optredens en een expositie van enkele beginnende kunstenaars. Meer info te vinden op
http://www.myspace.com/116962640

Greetings,
ShamsDD
By the way: hoe kan ik afbeeldingen toevoegen?

 

anrepta (10/17/06 om 18:55:55):

welkom op het forum.

Dat ziet er een interessante party uit. Welke soorten absint gaan er geschonken worden?
En hoe zit dat met die gratis mushrooms waarover gesproken wordt op uw myspace-forum? ;)

Om afbeeldingen toe te voegen moet je op het icoon klikken en dan tussen de aangemaakte tags de link van de afbeelding plaatsen.
De afbeelding moet dan natuurlijk eerst ergens anders gehost worden.

 

ShamsDD (10/19/06 om 16:47:12):

Wel, euhm, we gaan nu enkele soorten proeven (het beste deel van de voorbereiding). We zien dan wel welke merken we zullen serveren. Voorlopig zit er een L'amesinthe tussen. Misschien Helfrich??
Tja, die mushrooms, kweet ook niet hoe hij op die vraag komt  ::)

Suggesties altijd welkom...
Greetings,
DD

 

s0lar (10/21/06 om 14:35:17):

Laat ons hier zeker weten welke soorten er geschonken zullen worden. Waarschijnlijk ben ik van de partij dan. Gent is doenbaar van afstand.

 

sixela (10/23/06 om 13:56:36):

ShamsDD schreef:

Voorlopig zit er een L'amesinthe tussen.



::) .

Proeven doe je best in Boechout.

Tenzij het niet goed moet smaken,  er fluo uitzien, en iedereen moet denken dat-ie er high van wordt nadat de absint geflambeerd wordt, uiteraard. Dan kun je best direct Hill's nemen.

 

jimmeke (11/02/06 om 02:38:13):

@ sixela :  waar in boechhout?

 

sixela (11/05/06 om 14:14:43):

jimmeke schreef:

@ sixela :  waar in boechhout?


Stuur me maar een privébericht, dan geef ik je wel mijn telefoonnummer...

 

Algemene absintdiscussie